2014. június 27., péntek

Egy kicsit nagy bajban vagyok....

Sziasztok! Nos, így, nyári szünet alakalmából dolgozom egy bejegyzésen, és ahhoz csinálok képeket. Nade.... éppen egy fontos esemény történt volna, mire az egyik simem hirtelen elteleportált egy városszéli ház közepébe. De nem akárhogyan.... Nem tud kijönni onnan, semmit nem tud, és én sem tudom most mit csináljak....



Elképzeltétek a reakciómat?? 

Kb ilyen lehetett....:

"Azt a k****, ez mi a franc????? Gyere má' ki onnan te rib... khm..akarom mondani te agykárosult!! 
Hát ez nem akar jönni... Most mi a lovat csináljak?!?...." xD

*10 perccel később*

Oké... Ez így nem jó... Megfogadtam, hogy soha többet nem folyamodom ehhez... De most muszály...

Lö* testingcheatsenabled on
lö* shift-teleportálj ide 
lö* testingcheatsenabled off

*30 perccel később*

Oké..Erre most tényleg nem számítottam....
Hogy a pi**-ba lehet az, hogy a simem mesztelen?!?!?
De én ezt most nem viccnek szánom, hogy direkt csináltam, vagy kóddal... 
Illetve kóddal csináltam, de az a kód nem pont ezt okozza..
igen, az előbbi kód ezt okozta..... Hát.. Öhmm.. Oké. 

 Figyelem!! 12 éven aluliak számára NEM ajánlott!! 







Rájöttem, hogy zuhanyzás után csinálja ezt.. Mindig fel kell öltöztetni..... 
Remélem, hogy csak a következő frissítésig... Eléggé...Khmm.. Na.

1 megjegyzés: