2013. augusztus 13., kedd

Életem legelső díja!!!!! Yupppíí!

1. Írj magadról 11 dolgot!
1.Szeretem a cicákat,van két kiscicám és egy anyamacskám.
2.Szeretnék megtanulni gördeszkázni,ami folyamatban is van.
3.Eddig ez a legsikeresebb blogom,az oldalmegjelenítések száma tetőzik.
4.Szeretek hülyéskedni a barátaimmal.
5.A videózás és a fényképészet a mindenem.(Na,meg ugye a sims.)
6.Idegenvezető szeretnék lenni.
7.Szeretek táncolni.
8.Brutálhosszú vékony lábaim vannak,konkrétan úgy nézek ki,mint egy zsiráf..
9.Szeretem a divatot,de nem az a mániákus követő vagyok,ami nekem tetszik,azt hordom.
10.Még mindig sokk alatt állok a díj miatt.
11.Jártam már Egyiptomban.Sőt,ott vették ki a vakbelem...

2. Válaszolj a jelölő 11 kérdésére!
 1. Sportolsz valamit? 
Gördeszka.
  2. Mi a kedvenc kajád?
Úúú,a KFC-ből a Longer menü.
  3. Mi az a tulajdonság, amit nem szeretsz magadban? (csak 1-et) 
Hosszú lábak.
  4. Tudsz vakon írni?
Hát néha eltévesztek egy-egy betűt,de azért elég jól megy.
  5. Mi az a szó, amit legtöbbször használsz? 
Khmm..Nem írom le,de indulatszó. :3
  6. Hány éves vagy? 
13
  7. A történeted főszereplőjét magadról mintáztad, vagy a képzeleted szüleménye?
Öööö..Oké.
  8. Visszhang vagy vízhang? :P 
NA én ezt tudom a legjobban.visszhang.:3
  9. Vannak poszterek a szobád falán?
Persze.Kinek nincsen?
10. Szeretsz olvasni?
Igen *.*
11. Kedvenc számod? (nem 1, 2, 3...) 
Hmm.. Maroon 5 Moves like jagger

3. Tegyél fel 11 kérdést!
1.Kedvenc együttes?
2.KFC,MCdonalds vagy BurgerKing?
3.Ismered az SzJG-t?Ha igen,szereted?
4.1D.Vélemény?
5.Windows 7 vagy Win 8?
6.Hány éves vagy?
7.Mióta blogolsz?
8.Mi a véleményed a fiú bloggerekről?
9.Google Chrome vagy Mozilla?
10.Sportolsz valamit?
11.Vélemény a deszkás fiúkról?

4. Küld tovább 11 embernek!

1 megjegyzés: